środa, 13 listopada 2013

odpowiedź na pytania recenzjatorki

Niedawno otrzymałem pytania od blogerki i teraz pragnę się do nich ustosunkować.

Pytanie brzmią :

1. Jaki jest wymarzony prezent jaki chciał(a)byś dostać?
2. Co lubisz robić w jesienne wieczory?
3. Gdzie wybrał(a)byś się na idealną randkę?
4. Jaki jest Twój ulubiony/a bohater/ka książkowy/a?
5. Na co wydał(a)byś kwotę miliona złotych, wygraną na loterii?
6. Jaki swój dotychczasowy zakup oceniasz jako najlepszy?
7. Jakiej piosenki ostatnio słuchałaś/eś?
8. Jaki dzień swojego życia uważasz za najpiękniejszy i dlaczego?
9. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
10. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
11. Z czym kojarzą Ci się święta Bożego Narodzenia?

Moje odpowiedzi:

1. Myślę że mógłby to byś krawat lub jakaś książka, która by mnie zaciekawiła.
2. Słuchać jesiennych rapowych płyt, czytać książki i zapominać o całym świecie złączony w objęciach z moją dziewczyną.
3. Do Paryża.
4. Patryk Wojewoda
5. Na podróż z narzeczoną i jakby coś zostało to na zrobienie i wydanie płyty.
6. Bezapelacyjnie zakup słuchawek.
7. Te-Tris/Pogz - Dzieci Czasu.
8. Dzień pierwszej ranki z moją obecną dziewczyną, ponieważ zmieniło to radykalnie moje życie.
9. Mojej kobiety.
10. Zapiekanka S.
11. Z ciepłem rodzinnym, wspaniałymi potrawami, z pasterką a także z upominkami.


Autorzy/ki blogów, które/ych nominuję:
Sandra K.
Anna Piechocka
KamCiak
detectivebeauty

Pytania ode mnie:
1. Jakiej rzeczy w swoim życiu najbardziej żałujesz?
2. Czy umiesz przegrywać?
3. Jaki jest Twój ulubiony wykonawca?
4. Na co przeznaczasz najwięcej swojego wolnego czasu?
5. Jak sobie radzisz z chwilami zwątpienia?
6. Czym jest dla Ciebie miłość?
7. Jak rozumiesz pojęcie wolności w dzisiejszych czasach?
8. Czy widzisz sens w konsumpcjonizmie?
9. Co sprawia Ci największą radość?
10. Czy lubisz czytać mojego bloga?

3 komentarze:

  1. A mogę odpowiedzieć w komentarzach? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze :D

      1. Żałuję, że w swoim życiu nie nauczyłam się kłócić i bronić własnego zdania. W dorosłym życiu to się bardzo przydaje.
      2. Myślę, że tak. Uważam, że dzięki przegranej można się więcej nauczyć niż poprzez ciągłe wygrywanie.
      3. Codziennie inny ;) Ale powiedzmy że dziś będzie to Łukasz Dziedzic.
      4. Hymmm... Na sen! uwielbiam spać ;)
      5. Wyznaję zasadę Scarlett O'Hary z "Przeminęło z wiatrem": "Nie chcę o tym teraz myśleć. Pomyślę o tym jutro." Skuteczne.
      6. Wzajemna akceptacja i szacunek, zaufanie do siebie i wspólne przeżycia: dobre i złe.
      7. Wolność to prawo do wyboru tego kim się jest, co chce się robić i jak żyć.
      8. Sensu nie widzę, ale chyba niestety w naszych czasach żeby być, trzeba też mieć. Inna sprawa, że to kim chcemy być powinno zależeć od nas.
      9. Czekolada ;D A tak na serio: niesamowite chwile z niesamowitymi ludźmi.
      10. Ależ oczywiście że lubię! Dlatego zaglądam ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!